Svar på kommentar

Hemlig om 32-15: Shoo, tycker du borde byta namn på bloggen folk kan ju tror att det är en blogg för missbrukare eller nått, och en fråga bara va brukar du göra på helgerna du skriver typ bara att du e med kompisar och sen inge  mer?? puss puss älskar din blogg



Svar: Hejsan, du är inte den ända som tycker det , vet inte faktist varför jag tog det namnet men tror inte att det går och ändra och då måste jag byta blogg vilket jag inte orkar så ni får stå ut PS. INGEN MISSBRUKARE! ☺
På helgerna är jag med kompisar , men jag spelar också handboll, jag är hemma sen på landet, träffa killar och sånt.
Ha det bra puss ♥

Tack för frågan och ställ fler om ni undrar något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0