Sådär

Nu är jag hemma äntligen.
var på träning nyss i två timmar och var hemma i några minuter efter skolan.

Klassen åkte ju till stan vid halv tolv elr vi missade tåget pga vissa som tabbade
sig men sen drog vi till Riksdagshuset och det var faktist inte så dumt att vara där ,

vi fick roller som politiker, vi fick rösta och ha debatter om vissa ämnen,
'' Tova 44 år och hörselskadad ''
det var jag det och vårat parti hette Frihetspartiet, alltså jag Sergen Peter Hult och Anna.

Sen gick vi till Plenis salen där möterna är och satt och prata där sen tog vi tåget 16.20
sen tog jag bussen hem och sen träning.
men nu ska jag duscha sen plugga Spanska prov imorgon , oh no!

Bilder från idag










Kommentarer
Postat av: amanda :)

HAHAHA, du var Exakt samma person som mig på den där grejen :)

2010-10-01 @ 10:19:04
URL: http://amandahagestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0