tack mami♥

...yes, hon fixade internet om jag är överlycklig nu eller? haha men berättade ju om igår, eller sen på kvällen när jag kom hem så hyrde ja film med papi alex och filip haha alex körde kan ni tänka er? jag lovar ville slänga mig ut ur bilen!

men iaf, idag så drog jag till vikinga eller SHT som cupen heter och är utomhus, och det var skitkallt, klockan var 10 då? men vi skulle spela a-semi mot tumba igen men den här gången torska vi med 4 mål , matchen igår vann vi -.- suurt! jaja sen träffade jag lite folk och nu har jag bara varit hemma och tagit det lugnt pga aa ni vet vad.. sen kom krille,felix och filip förbi haha sääärungar! men nu orkar jag inte skriva mer puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0