SKYLL ER SJÄLVA!

..problem,problem,problem!

men kom precis hem och nu snackas det lite här...
fick skjuts av maddes mamma till runby eftersom vi skulle antingen springa/gå 8.8km i think?
men gick med moa,hanna,petra,felicia,amanda och domenique, haha det tog 1 tim 45 min, sega jag vet..

sen tog jag felicia moa och domme bussen till moa och åt sen till grimsta och träffa lite folkoch det blev lite problem, finns här för dig moa ♥ men aa träffa challe och min kuuusin också har inte träffat den muppen på länge men nu är jag hemma och fick veta lite saker ÅÅÅH blir så irriterad -.-








Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker verkligen att du borde färga ditt hår blont igen, du passade SÅÅÅ bra i det, love it!

Kan du inte lägga upp lite fler bilder på typ dagens outfit eller liknande?



Puss <333

2010-05-12 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0