nu är jag hooome♥

..sådär ska berätta om dagen


hade ju fridrottsdag och det gick bra sen drog jag och chloe hem till mig och fixade oss sen tog vi bussen och mötte moa, sen drog vi till vällingby och träffa alejandro och patrik men dom kan ta sig så hittade vi två andra pojkar jonte och andré, ska träffa dom i veckan ♥

sen åkte vi hem, moa drog och ja stnna med chloé vi  drog t centrum och träffa anna,krille och challe sen till chloe och jag fick jodrgubbar hihi love you ♥
sen drog vi t grimsta och mötte elink kattja och anna åkte dit tidigare sen drog vi till norrviken och mötte massa, amanda,hanna,petra,mickis, felicia,felicia sofia, gabbi, ellinor osv det var skitkul haha krille och dom mobbade mig -.- sen fick jag skjuts hem av krille och vi har suttit och snackat i typ 1000år sen kom min brorsa och nu snackar ja i tele med mooosen men lägger in bilder snart puss på er ☺



..Haha saajjk! drev med er men tror att jag ska ta snart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0