kom hem för ett tag sen

..äntligen hemma, det blev märsta hela dagen det har varit chill...
jag och felicia drog runt halv ett till märsta och då träffade vi johannes och marcus sen kom elin och thomas..
sen tog jag elin och felicia bussen hem till elin,

vi åt,tog det lugnt och fixade oss sen gick vi till preem och mötte isabel sen taggade elin och bell och ja och felicia tog bussen upp till valsta och mötte massa folk och HAHAHA och en fågel sket på felicias jacka , OM JAG GARVA , sen tog jag och felicia bussen och hon åkte till station och jag till v-ringen och va med lite folk..
sen tog jag tåget hem och mina föräldrar hämtade mig på station och nu är jag hemma, blir hemma imorgon pga en sak men skriver sen puss på er♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0