hemma nu har brottom!

..ska iväg på inventering om en timme men ska berätta om helgen ♥

Fredan: drog till elin där anton också var runt 5 sen så åt vi, fixade oss och mötte daniela gick till bussen mötte lydia tror jag att hon hette, sen till tivolit, det var helt ok, men träffade massa man kände så gick jag runt med folk lite hit och dit haha och ja, sen drog jag elin och några till hem till elin och chillade och viiissa somnade på en sekund! haha ja somna runt halv fem.. det var min valborg det.

Lördan: gick upp runt 9, skickade ut killarna haha så fixade vi oss och så hämtade antons pappa mig och elin så drog vi t sollentuna, mixcupen ju.. ( blandat tjejer & killar )
första mot spånga 26 - 0,
andra mot tumba 2, 18 - 15
tjedje mot sollentuna 23 - 9
.. sen skjutsade pappa hem mig och elin till henne vi duscha, sen kom lina och daniela så åkte vi t tivoliet igen haha, sen var det statslagsträning i vikinga också men iaf, träffade moa,esme,sandra,brenda,elin,mickis,felicia och massa fler sen hände lite saker och aa /:... men sen tagga jag och elin t thomas där dagge var haha skönaste humorn! sen skulle vi t elin och dagge ser bussen komma och hann springer efter den och thomas går bakom , sen när vi kommer till busshållsplatsen så tog dom bussen och vi fick gå i 20 min -.-.... men vi var där och tog det lugnt sen somnade vi ganska tidigt ♥

Söndag: gick upp 10 fixade oss, fick skjuts av janne, så spelade vi semi mot lidingö och vann ♦ sen final mot andra skånela laget, vi låg under med 7 mål men vann med 15-14 så GUUUULD!
haha men nu är jag hemma, ska duscha sen inventera med laget -.- SKJUT MIG hatar att göra det men vad ska man göra?

LÄGGER IN BILDER NÄR JAG KOMMER HEM PUSS PÅ ER ♥

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0