nu har jag data ♥

..elins hade pajat så kunde inte skriva men nu kommer ett långt inlägg..

Igår: det var ju min sista prao dag på dagiset så fick ett armband,teckningar och ett påskägg av ungarna,
men elin fick the candy haha ♥
sen tog jag och felicia tåget till märsta och vi mötte elin sen satt vi och vänta på hennes buss, sen hem till henne och och hämtade kläder hos sin mamma sen mötte vi felicia vid norrbacka,sen till castello sen drog felicia till väsby och jag och elin till henne, fixa oss sen träffade vi jonte och anders, han var finne så vi fatta ingenting, sen träffade vi dagge och thomas, säger bara MENSHUMÖR! -.-
sen kom vi hem och somna runt 1.. ( och aldrig mer elin, aldrig mer!)

Idag: vi vaknade vid 9,fixa oss och drog till hallen , vi mötte huddinge 2 och GT söder, torska båda och jag spelade inte speciellt bra heeeller! men jaja så är det och nu skjutsade pappa oss hem till mig och har precis duschat, vi ska till centrum och käka och sen träffa Imad kanske?
men skriver ikväll puuuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0