frågor & svar del 2

Postat av: KK
hur många förhållanden har du haft och med vilka?
Svar: som ja skrev, har inte haft något seriöst..

Postat av: Karin S
Har du några djur? Svar: jag har 6st, 3hundar & 3katter
Är du duktig i skolan? Svar: jag är ju inte dålig precis (a)
Har du någon piercing? Svar: ja, i näsan,naveln och öronen
Vad går du i för skola? Svar: Södervikskolan

Har du någon gammal bästis eller kompis som du önskar att du
hade lika bra kontakt med idag som då? för det har jag.... ;)
Svar: Klart att man har, har flera som jag saknar och har tappat kontakten med.

Postat av: KK
Hur många har du varit tsm med? och vilka?
Svar: kolla upp..

Postat av: Anonym
Vem tycker du ser bäst ut i din klass top 10, och vem är jobbigast?
Svar: hm top 10? men den jobbigaste är ju helt klart peeter!

Postat av: Linda
Vad äter du ungefär på en dag ungefär?
Tycker du att man är överviktig om man är 160 och väger 63kg?
Du har en så fin kropp!
Svar: haha tack så mycket!,jag äter det vanliga inget som är speciellt.
NEJ HERREGUD! man är helt klart normal..

Postat av:
Vilket är ditt favorit godis?
Svar: Malaco flaskor (a)

Postat av: Elin ;)
Vilken affär föredrar du mest (köper mest kläder på?)
Svar: Gina Tricot, New Yorker ( sen på hemsidor på nätet )
Vilken storlek har du ?
Svar: XS/S

Postat av: anonym
Vad är ditt BMI?
Svar: ingen aning?

Postat av:
Hur lång är du ?
Svar: hehe typ 1.60 :$

Postat av:
nämn 3 ord som beskriver dig ;)
Svar: världens dåligaste humor!

Postat av:
vad har du för storlek på bh:n?
Svar: 70/75 b

Postat av: KK
Din snyggaste killkompis! Svar: finns många
Den äldsta person du gillat! Svar: 91.a
Tycker du att du själv ser bra ut? Svar: njaa
Har du haft den i munnen nångång? ;) Svar: eeh?

Postat av:
bästaaträtten? Svar: pizza ♥
finaste färgen? Svar: älskar alla färger
Hur vill du att en kille förför dig? Svar: dum fråga
Har du en dålig sida? Svar: haha ja..

Postat av: Clara
Vad har du för framtidsplaner? Barn, Resa, jobb m.m?
Svar: haha har inte tänkt så långt än
Vad ska du gå för gymnasium?
Svar:beror på, kanske handbollsgymnasium
ska du gå Universitet?
Svar: vet inte

Postat av: johanna
varför tycker du att jag är så otroligt bra ? (a)
haha nejmen nu ska jag va seriös, vaför gör du de för ?!:o<3
Svar: hmm, jag vet inte :o ♥

Postat av:
Trivs du bäst med brunt hår eller skulle du vilja vara blond istället?
Svar: jag trivs bäst i blont, men mitt hår slits så mycket så jag överlever med brunt


..hoppas ni är nööjda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0