frågor & svar del 1




Postat av: Namn:
hur länge har du bott i väsby?
Svar: Jag har bott där i hela mitt liv

Postat av:

längsta förhållande?
Svar: Har aldrig haft ett seriöst :$

Postat av:
vrf så cool för?
Svar: hm, jag vet inte? ;)

Postat av:
vilken är din favorit film?
Svar: Den bästa jag har sätt är nog boot camp

Postat av:
chips eller godis?
Svar: helt klart chips

Postat av:
skulle du kunna tänka dig vara bisexuell?
Svar: haha nej

Postat av:
ditt drömjobb?
Svar: ingen aning faktist

Postat av:
vad är det äckligaste du har gjort?
Svar: haha jadu..

Postat av:
vem är snyggast i din skola?
Svar: hm..

Postat av: :)

vem är din snyggaste tjejkompis?
Svar: alla mina brudar ser bra ut :)

Postat av: :)
Din snyggaste killkompis?
Svar: finns massa

Postat av: ;)

tycker du själv att du ser bra ut? ;)
Svar: helt okej..

Postat av: ;)

Vad kollar du på först hos en kille?
Svar: på han?
Är det viktigt om han har stor? ;)
Svar: haha nej

Postat av: hanna elisabeth åsell
visst är ja bäst ?
Svar: självklart efter mig
varför har du aldrig lugglugg ?
Svar: för att den förstörs när jag går ut -.-
hur går de med killen på din avdelning ?
Svar: haha joda, bara bra ;)
varför är min blogg coolare än din ?
Svar: tss..

Postat av: :)

vem gillar du ?
Svar: ingen just nu

Postat av: :))))))))))
Är du oskuld?
Svar: ja
Ditt äldsta strul/hångel?
Svar: 95.a
Gillar du ngn nu? Isf vem?
Svar: jag gjorde men inte nu..

Postat av: hemliga tjejen
har du blivit pullad?
Svar: ...
hur många har pullat dej?
Svar:...
e du oskuld?
Svar: ja


...Det var första delen,
den andra kommer ut lite senare idag ♥


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0