far&dotter tid ♥

har varit med pappa nu hela förmiddan men ska berätta om igår/idag;

Igår: drog jag till elin,vi fixade oss sen mötte vi bell,becci och sara och hade sjuuukt kul, vi kolla på film,lyssna på musik,snacka med maassa idioter -.-. sen så tog vi det lugnt hos elin och kollade på mamma mia.

Idag: vi vaknade runt HALV NIO!?!? för att elin skulle till stan på någon rock konsert, skulle följt med om jag inte skulle bort ..den är liksom runt tolv på dagen så, 
men aa vi hade ju kul på morgonen ett tag right elskii?
haha sen fixade hon sig och vi tog bussen till station,
sen tog dom tåget och jag åkte med papi och handla,
sen åt vi på castello sen till hans firma och hans cross stod i garaget sen två fiddysar (stavning)
och det var tydligen våra ?

men nu är jag hemma, ska fixa mig snart för att mammas kompis son fyller år,
sen ska jag träffa SYSTER♥















...de var några bilder men jaja,
skriver senare puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0