hos hanna

..ska sova här men ska berätta lite snabbt.
linn sov ju hos mig sen så drog vi till centrum och mötte elin och domme sen tog jag och domme bussen till henne och åt sen kom amanda och felicia dit så gick vi runt sen kom natta och vi drog till norrviken och skulle grilla. sen kom linn. men grillningen blev misslyckad haha, sen kom ajje alex och två till.
sen tagga dom och vi tog bussen t station sen tog jag bussen och mötte hanna och petra, sen tappa jag mitt busskort haha men hittade det sen. och nu är vi här, ska bara chilla.
imorgon blir det grönan med mina brorsor och min farfar
som vi gör varje år men god natt och puss på er
..skolavslutningen i 6,an
då inga problem fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0