hemma från balen

..haha vet ni hur kul det var?
nästa år är det min tur, längtar!
men drog ju till hanna sen åt vi och tog bussen till södervik, sen gick vi igenom vilka vi skulle servera och det,
sen kom alla dit i limo,traktor ( hahaha ) och massa.

sen fick jag ett vuxenbord med 4 pers, om man jämför med alla andra som hade 2 pers så var det lyxigt.
men sen efter så fick vi äta det som blev över och sen var det en kille som sjöng massa låtar han var grym, fick rysningar.. sen dansade vi med alla och min gympalärare hade klätt ut sig, fyfan vad jag garva. jaja sen var ni tvunga att dra vid 10, det håller fortfarande på. så fick skjuts av hannas mamma och nu är jag hemma ensam. vet inte vart alla är.

JUSTE KOM MED I UPPLANDS LAGET! :D
nu ska jag duschha och fixa naglar, skolavslutning imorgon, puss på er ♥




..madde emma
anna och jag ♥




..kommer säkert in fler bilder sen ♥



Kommentarer
Postat av: Lukas

Snygga kompisar du hade, på bilden överst

2010-06-11 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0