At hannas place

..sådär, nu sitter jag i soffan med hanna och calle, felicia är ute med matton ;)
men dagen var aa blandad.
vi åt hos mig sen drog vi till centrum sen till hanna och fixade oss, sen bussen t brunbyvik och mötte mickis,elin,elin,domme,felicia, jille,jossan,sofia,taha,mardin,krille,sohrab,matton,emelie,amanda och några fler

så var vi där och chilla sen mötte jag danne min bror och phille snacka med dom ett tag, sen hände lite saker och jag felicia och hanna tog bussen till bk och åt, mötte några sen gick vi till hanna och nu har vi bara varit här.

Imorgon åker vi runt elva. jag och mina älsklingar ♥
men jag uppd på söndag när jag kommer hem puuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0