to tired to stand

..god morgon , vaknade för en halvtimme sen hemma hos hanna, pappa kom och hämtade mig direkt när jag vaknade och ska iväg om en timme och fira tindra.

men igår drog ju jag felicia och mange mot södervik
och mötte putte min gullunge och hanna.
sen kom sotolongo till södervik och vi chillade där med musik och sånt ,

sen drog vi mot hanna och satt där utanför , liten vatten hit och dit hahaha ;).
sen drog jag felicia och hanna in och åt sen ner och kollade på film ,
dom somnade ju direkt så jag låg uppe och smsade lite sen somnade jag runt fem.

men nu måste jag duscha puss på er ♥



Kommentarer
Postat av: mit namn er best i verden

neee, min gullunge haha :)

2010-07-17 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0