...rebecca den ungen har haft datan i 2 och en halvtimme så -.-
men skönaste dagen idag.

vi drog och mötte robin (grek) och matte vid station sen var vi där ett tag sen tog vi bussen till robin för han skulle hämta en tröja sen gick vi och träffade någon fredde sen gick vi till rönninge och salem ,

 haha vi gick i 2 timmar i onödan för vi skulle träffa några men dom var inte där och jag lovar greken har vääärldens bästa humor , tror aldrig att jag har garvat så mycket!

men sen mötte vi jp som har bott i väsby förut som känner massa jag känner så vi snackade lite och sen blev han väldigt ssuuuur ;).

men sen tog vi bussen runt tolv med G och M och nu har vi bara varit hemma ,
imorgon ska jag hem för ska iväg på middag.

men uppdaterar senare puss på er ♥

...dom andra killarna var ju för osociala och ville inte vara med på bild ,
 så det blev på mig greken och beecca ♥




...rebecca och grek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0