fortfarande på landet ♥

...men kommer hem om 4dagar. men imorse drog alex krille och oratil hem ,
 dom tog tåget ganska skönt.

så åkte jag in till norrköping med mamma och vi höll på att
krocka med en f*ucking bil påvägen, amatör säger jag bara!

men vi träffade pappa först , han var på crossbanan sen hem till louise
sen kom pappa och hämta mig för dom skulle på loppis -.-.

så åt vi donken sen handla och jag måste bara säga att jag älskar min pappa ♥
men sen åkte vi till landet och sen drog jag med min syssling och bowlade i söderköping.
nu är pappas 2 jobbarkompisar här och deras familjer ,
kan ni tänka er mig och 4 småbarn? haha men dom är jättesöta,

men nu orkar jag inte skriva ha det bra puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0