TILL VÄRLDENS FINASTE STEPHANIE FORSS ! <3

förlåt gumman om jag skriver ett inlägg i din blogg nu, men hoppas det inte gör något..

ville mest bara skriva hur mycket du verkligen betyder för mig,.. det är typ helt sjukt.
varje sekund med dig är värdefull, och jag vill aldirg vara utan dig bebis.
vi har inte kännt varann sådär jätte länge, men vår tid tillsammans har varit perfekt.. du är helt lysande baby !
du har alltid funnits där för mig, i alla situationer.. alla gånger jag mått dåligt, så har du fått mig att le ändå.. du är liksom magisk.. och jag kommer alltid att finnas för dig med när du behöver mig. vilken tid på dygnet det än är.. !
haha, alla våra minnen på en så kort tid är ju helt obeskrivliga., men kanske det bästa skapades i helgen, ellerhur ? haha, fan vad kul vi hade!
fast allt annat också, alla cuper, matcher, träningar, alla helger eller bara vanliga dagar.. haha. jag har det alltid bäst med dig. så är det bara..
du är min absolut bästavän, och jag älskar dig så obeskrivligt mycket !
du har verkligen ett hjärta av guld..
du och jag föralltid gumman, du och jag mot världen, hand i hand..<3




/ din elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0