gråter för dig varje fucking dag..

 m spårade ut lite idag men tack elin älskling för att du finns..!

...sov ju hos elin och vaknade vid 9 och hon berättade att jag hade sagt såhär..

 jag: elin, vi måste gå upp nu ( hade kläder och skit frámför mig )
 - sen kollar hon på klockan och ba
elin: men vafan stephi, klockan är kvart över tre??? (på natten)

HAHAHA och de värsta va att jag snacka i sömnen, kommer inte ihåg någonting heller!

jaja, sen gick vi upp och fixa oss sen kolla på sm hela dan och p-93 gick vidare till steg 5 grymt..
sen drog vi och åt pizza m nattis och daniela,
sen kom fernis också
sen runt halv åtta kom pappa och hämtade mig har träffat ganska mycket folk men men nu är jag skittröött ska sova lite,

 mår inte så bra pågrund av en sak..
 
baaaai


Kommentarer
Postat av: elin

jag kommer alltid att finnas för dig bästavän.. finns ingenting jag inte gör för dig. <3

2010-01-31 @ 21:44:41
URL: http://elinlindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0