första inlägget 2010

haah det låter helt mobbad ''2010''..
men men kvällen blev ganska lyckad ändå igår.

drog först till min pappas jobbarkompis i vallentuna eftersom vi skulle fira nyår där
sen smsade amanda mig om jag ville träffa dom, och klart att jag ville så pappa skjutsa mig/oss hem till någon linn.. så var vi där ett tag
hon jag amanda malin och lina tror jag.. så gick vi mot pendeln och mötte evelina och linda aså tog vi pendeln, sen bussen och när vi skulle byta till en annan buss så drog den bara iväg.
så gissa vart vi firade klockslaget någonstans?

PÅ EN BUSSHÅLLSPLATS! HAHAHA

men det var ganska okej ändå, så tog vi nästa buss till täby och träffade någon walle tror jag sen kom det massa folk och ville att vi skulle följa med på någon fest, och alla mådde ju inte precis bra heller jaja

när vi kom dit blev vi utslängda typ! -.- stannade vi ute ett tag och träffade en skön kille ''klimpen''
haha men men sen tog vi nattbussen till linn igen och sen kom pappa och hämta mig där. somna runt halv 5 och vaknade nyss

och om en timme ska jag INVENTERA med laget också.. -.- roligt verkligen!..
men nu måste jag dra pusss


Kommentarer
Postat av: S

stephi .. due riktigt vacker

2010-01-02 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0