hemma från västerås

kom precis hem, har ont i hela kroppen och mår inte så bra...
i lördags spelade vi först mot
Hk linne och förlora m 22-13, dom var grymma!
sen sävehof och vann med 17-12

sen chekade vi in på hotellet och jag delade rum m camilla och elin,
HAHA fick värsta damprycket riight?
sen gick vi upp tidigt och åt frukost och skulle möta täby, vi vann med 21-14
sen var hk linne tvugna att vinna över sävehof om vi skulle gå vidare till semi-off,
 så hade vi såna här tutor, och då är det någon kärring i s-hof som tar tutan ifrån malin och kastar den på nattis???, så blir det liv och alla typ skriker på varandra IDIOTER,
sen dagen innan så var det lika dant, höll på mot lindas lillebrorsa och min PAPPA?

jaja så gick vi till semi-off och skulle möta ettan i den andra gruppen, alltså åstorp, men vi torskade med 7 mål.
säger bara FAAAAAAN!!

och nu är jag hemma,
skulle ha träffat benjamin där borta, men hann inte! :( men grattis till steg 5...

lägger in lite bilder senare om jag orkar..


Kommentarer
Postat av: malin

hon va ju helt störd:O <3

2010-02-08 @ 13:01:47
URL: http://malinbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0