fyfan vilken jävla dag!!!

drog till landet vid åtta ungefär så ska vi hinna med färjan som går vid tio
 och då så självklart får vi motorstopp! och vi är mitt ute i ingenstans, sen är det några bilar som stannar och försöker hjälpa oss men det gick ju inte så bra.

EFTER EN OCH EN HALVTIMME, fick vi igång bilen och då skulle vi åka runt alltså en timme extra, så stannade den igen och igen och igen...så kom två av mina släktingar och hjälpte oss så vi lämna bilen i norrköping och dom skjutsa oss hit,

kom precis in och fryser ihjäl! det är typ en meter snö här, JAG KOMMER DÖ! BRA BÖRJAN PÅ SPORTLOVET VA?
men nu ska jag soova, ska ju träffa benjamin♥ imorgon puusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0