finally home

drog och mötte hanna,petra,tova och sanna vid busshållsplatsen,
sen mötte vi sofia, drog till södervik och mötte emelie,

GAALET KALLT ASSÅ!

sen var vi hemma hos hannas pappa i en halvtimme kanske?
så skulle vi dra till OK men bussarna gick inte så vi fick gå,
sen drog emelie och
sen när vi skulle ta bussen till hannas mamma så när vi hoppar på så är inte sanna å tova på??,

så deras pappa fick hämta dom, sen kollade jag hanna petra och sofia på beck och chillade hos henne, sen var det någon som ringde hanna ja svaraa ba

jag: vem är det?
han: simon
jag; okej
sen började han babbla på sen ba
han; vart är tova?
jag; hon drog hem
han; varför ljuger du för
jag; jag ljuger inte
han; din näsa kommer bli lång nu, som han pinocchio!

HHAAHAH ASG!
vilket trevligt smeknamn PINOCCHIO?!?!?
- sen kom pappa och häma mig och sofia och nu är jag hemma ska sova snart så baaaaai




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0