1 år sedan idag försvann du

..jag brukar tänka på dig då och då,
min morfar som alltid har funnits för mig
som alltid fick mig att skratta ,
som alltid bjöd oss på Mcdonalds varje gång han hämtade oss från dagis

Jag kommer ihåg han sa alltid
- Barn ,har ni varit snälla idag
Vi sa alltid ja för att vi skulle få maten.

Tårarna rinner med tanke på att du är borta.
Jag saknar dig morfar så sjukt mycket.
Vill verkligen att du ska komma tillbaka men det kommer aldrig att hända.

Jag föddes på samma dag som din födelsedag,
du fick ditt barnbarn i födelsedagspresent och vi har alltid firat tillsammans
men nu lever du inte längre.

Jag älskar dig och kommer aldrig att glömma dig ♥







Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh..vad sorligt!men fin text♥

Jag vet hur det känns. min morfar gick bort för ungefär 4 månader sen och min farmor gick bort den 17 aug iår,dagen innan min födelsedag..

Jag saknar dem såå mycket oxå!♥

Kram

2010-08-31 @ 21:21:42
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0