varning, långt inlägg!

hejsan! har inte kunnat uppd för har varit hos bästa vän mån-tors 
och hon har ingen data så aa,
men ska berätta..


berättade ju lite om måndan men tisdan.. drog vi till mig och hämtade kläder sen tillbaka till märsta och jag tränade sen hem till elin och duscha snabbt som fan sen så var vi ute för skulle träffa thomas men han kom aldrig så träffade vi daniela istället sen hem till elin och lite senare så tog vi bussen till thomas där han och josé var, så aa var vi där sen gick dom med oss hem..somnade skitsent haha,

onsdan: vaknade runt 12 och vi låg bara och dega, åt chips,kolla film,snacka
DET KALLAR JAG LIVET!♥
sen så drog vi till vikinga och mötte anton för elin skulle sova hos mig och behövde busskort och hann med bussen precis hahahah tur right elin? , sen hade vi inget att göra och drog till elin farmor&farfar skiitgulliga, dom bjöd på bullar och aa :) , sen kolla vi på efterlyst och efter de fick vi skjuts hem för vi pallade inte dra till mig och så var vi bara hemma hos henne och tog det lugnt..somnade runt ett kanske? och ÄCKLET HAR SMITTAT MIG ! -.-

idag: vaknade vid elva tog en dusch så fixade vi oss, tog bussen till station sen till eurostop för att hämta pengar hos hennes mamma, sen bussen tillbaka, tåget till väsby,bussen till mig,bussen till centrum och så shoooppa vi lite.. sen träffade vi elin,elin och ronnie sen mickis,domme och några fler, sen runt fem kom elins pappa och hämtade henne så drog jag hem till elin k och dit kom amanda och chloé, vi satt och snackade och aa, sen tog jag bussen med amanda och nu är jag hemma, har fan inte sovit hemma sen i fredags? , och min papi sover, ska prata med honom men skriver sen , vilket jävla inlägg :O

(INGA BILDER PGA INGEN MOOOOOOOOOOOOOOOBIL!!)



..jag älskar dig bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0