sådär nu är jag hemma !

.. en lååång dag och äckeltågen kan ju ta sig!

men drog ju och bowla med klassen i vallentuna, jag vann en serie över berg,sunda och adde * stolt
jaja det var kul sen så drog vi och tog tåget med felicia runt, sen till märsta och aa du vet hur det gick -.-

sen drog hon och ja åkte t elin, och några brudar på bussen hade träffat amir (gaybloggen) i märsta och sa att dom skulle bli käna och skit för dom skulle ut på hans blogg hahaha! men jaja jag och elin drog till hennes mamma sen mötte vi chrippe,kevin och geogre och drog hem till chrippe sen var vi där och chilla sen kom mami och hämta mig och min brorsa körde HJÄÄÄLP!
men det gick bra sen gick jag ut med hundarna med mami och klart att ja ramlar i en nedförsbacke :'(

...jaja nu ska jag ta något att äta
sen tv tror jag puss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0