''road island''

euuh, haha elin du fattar ♥
men ja nu är jag hemma äntligen, igår var det ju uh fest och den var okej, tråkigt i början men sen blev det bättre. sen vid ett drog jag och elin hem till henne
sen träffa vi josé och thomas haha humor man kan ha..


sen dan efter runt tio kom mamma och hämtade mig och elin så åkte vi till södertälje och kollade på emilia, hon spelade sm i basket, men dom förora semin så dom ska spela om 3-4:de plats.

sen åt vi,handla,lämna elin och sen hem..
 imorgon fyller min underbara mamma, 40 år ( gammal kärring ni vet ;) )
haha men ska ut och äta med familjen då, jaja ska ladda över lite musik på mobilen puss ♥









..snyggaste bilden, men den bjuder vi på ,
i ♥ you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0