nu är jag hemma ♥

sådär, vilken helg alltså skratt,blod och tårar ♥

Igår: skulle ju spela team sportia så åkte till farsta och vi torska stoort, haha det gick åt helvete
men vann en match av 3 hehe -.-. sen så skjutsade pappa mig och elin till henne, så åt vi,duschade,fixade oss och träffade isabel och aram sen var vi på uh haha om det var kul .. george jag ääger dig på pingis (a)
sen träffade jag moa,esme,brenda och sandra där efter det så gick vi till isabel och kollade på film och pratade,
 sen j du kan ta dig.. /:så somnade vi runt 2 ♥

idag: vakande runt halv 10, så åt vi frukost och issa sen drog vi hem till elin och fixade oss,mötte issa på stationen sen så åkte vi till stan för vi skulle kolla på finalerna i team sportia i eriksdalshallen , haha vi visste inte hur vi skulle komma dit .. men iaf vi kom dit så var p93 i final skånela men den matchen var försenad men men så kollade vi på den dom förlorade, tråååkig match!
sen drog vi till t-centralen och åt och mötte raed och amir sen tåget till märsta, drog till issa och snacka sen drog vi och mötte kevin,george och mika och chilla sen kom chrippe,peter,imad,brenda,esme,jazzle,moa,thomas och coco, det var trevligt haha ''märsta barn'' visst? ;)

men sen kom papi och hämta mig och nu är jag hemma,
mår inte så bra pga aa... men skriver sen puss

 






..inga bilder jag vet men ni får stå ut ♥


Kommentarer
Postat av: Mandu

man säger coco gumman :) hahah <3

2010-05-03 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0