hemma från märsta ♥

vilken dag igår alltså..först åkte vi till bålsta eftersom jag hade träningsdag med laget, sen mötte vi enköpings 93,or och vann med 21-13 haha grymt!
sen åkte jag elin och daniela med ivan. sen drog jag och elski till castello och åt så kom min papi och lämnade saker till mig,

sen hem till elin och fixade oss, gick ut och mötte abbe(aboow) josé och thomas sen bell och sara.
så gick vi till elin och var där hela kvällen haha sen kom elins pappa och janne och fyfan jag säger bara stöörtsköna när dom är fulla, sen jag vet inte vad jag höll på med men hade skitkul ♥

sen drog alla och vi somnade runt halv 2 och vaknade halv 10, kollade på film, tog bussen upp till donken och åt sen tillbaka till elin och sov :) , sen kom papi och hämta mig och nu är jag hemma ska pluuggga! skriver sen puss ♥

17/4..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0