GOTLAND!

...hemma nu , ska dra till stan någonstans och spela match om en timme så ja men skola var helt ok..
sen på svenskan springer alla tjejer ut och jag ba vafan?
så följer jag efter då ser jag benjamin kommaaa! ♥
har inte träffat honom på ungefär ett år nu , men han är mycket bätte. så på no,n snackade vi om klassresa och vi ska till gotland fyfan vad kul!

efter skolan satt jag,felicia och hanna på fotbollsplan och tog det lugnt sen var mardin, pöötte,salle,mange, denna peter och sergen där och mardin brööt min tumme /: .. men men sen tog vi bussen hem till hanna och åt och sen tog jag bussen hem ska byta om snart.. sen ikväll blir det nog hemma kommer hem så sent

men puss på er ♥♥














...haha mardin!
( bilderna från hannas mobil pga att min kamera inte funkar :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0