skolan klar

 my parents och mina brorsor väckte mig imorse så fick jag lite saker .

* en bärbar data
* nått minne till bilder
* 2 par skor
* piercing
* mascara
* parfym
* pengar
* en CANADA goose jacka
 sen kommer jag inte ihåg mer haha

men iaf så drog jag till skolan vid halv nio och börja nio . säger bara tack till alla som har grattat mig . aja så sjöng dom ju såklart i skolan -.- . hade matte och sen massa ämnen kommer inte ihåg . sen efter skolan så är ju calle så snäll och skjustar hem mig . taack calle. och nu sitter ja här ska pluuugga . har kemiprov imorn och har inte ens kollat på frågorna aja skriver lite senare puuss

 

 säär bild

 


Kommentarer
Postat av: hanna elisabeth åsell

mohahah stephi kommer kalal mig sär nu .. men första komentaren är ganska häftigt från en häfti persson som mig right ? yehyeh , grattis för 4 GÅNGEN;) de ni äre bara hanna som får säga så sug! PUSSSS

2009-09-09 @ 20:58:57
URL: http://hannaea.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, är du cool i den där jackan eller?

2009-09-12 @ 16:23:23
Postat av: s

omg har jag sagt det eller , kanske gillar den har du något problem med det eller ?

2009-09-12 @ 22:11:57
URL: http://missbrukat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0