sitter här hemma

försov mig och vaknade vid 9 när vi börja halv nio , så ja pallade ändå ta mig till skolan efter allt som har hänt , kul att man bröt ihop i skolan också orkar inte mer längre .

aja slutade vid 3 så kom min brorsa och hämta mig sen drog jag med han och hyrde film med hes friends också . sen när han släppte av mig träffade jag min habibi :) , stog och snacka med honom ett tag sen  drog jag in , kollade på film åt och nu sitter jag här , man har ju utegångsförbud kuuuuul -.-

jag orkar ingenting längre kanske skriver ikväll




MORFAR , du hann inte ens fylla 70 :'(


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nej, varför har du utegångsförbud ?:(

2009-09-01 @ 21:54:56
Postat av: Anonym

R.I.P<33

2009-09-02 @ 17:02:43
Postat av: Anonym

R.I.P<33

2009-09-02 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0