pluggar till spanska -.-

det suger , har prov på fredag ååh tråkiigt kan ingenting typ .

drog till skolan och hade massa lektioner hahah emelie pressa upp en fiskpanett eller vad det heter i robins ansikte HAHA!. sen fick han också hemringning för en annan sak :ö . men men sen slutade vi 3 och så frågade jag calle om han kunde skjutsa hem mig men nej nej det kunde han inte -.- . sen fick gå hem och nu sitter jag här . ska på träning om 2 timmar äntligen har inte fått träna på en vecka men nu är jag tillbaka , imorn är det match också mot haninge . och idag är det fotografering med laget kuul -.- blir ful som vanligt men jaja skriver senare puuss


 sista lektionen hade vi svenska och skulle beskriva en person och gissa vem jag skrev om?
 HAHAHAH mobbad text jag vet och mobba inte min handstil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0