lååång dag

vakande vid halv åtta och mamma skjutsa mig madde och anna till vilunda eftersom klassen skulle bada och de var världens kö jag lovar eftersom glädjens hade brunnit upp så det tog typ 20 min istället för 5 , men men .

 sen skulle vi gå från vilunda tillbaka till södervik -.- ... JOBBIGT , aja så hade vi so sen skulle vi ha prov och det gick sådär men vi får se vad det blir för resultat sen .
och efter skolan hämta mamma mig så skulle vi åka och handla till imorn ska ha gäster . det tog 4 TIMMAR!.. inte kul men fick med mig 2 navelpiercingar . och imorn får jag gå uuut äntligen så ska träffa chloé imorn ett tag .
puuuss



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ta en när bild på den dära piercingen ? :)

2009-09-11 @ 22:22:50
Postat av: Anonym

suuug kuk , har du sett den ellleeeeer

2009-09-12 @ 22:10:55
Postat av: KUNGEN

hahhah varför vågar du inte skriva vem du är !?!?!?!!??!!?!?!?!?!?!?!??

2009-09-17 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0