har inte vart hemma

därför har det vart dålig uppdatering . ska berätta kort vad som har hänt idag är sjukt tröööött.

danielas föräldrar hämtade mig vid donken så åkte vi till hallen . dom spelade mot GT söder och förlora med 6 bollar tror ja , jag kollade bara sen åt vi på donken usch vad tjock jag känner mig donken hela helgen haha men men , sen åkte jag med emma och maria och dom skjutsa mig till häggvik där mickis och elin va , dom var hemma hos mickis kusin typ , men va där i bara en halvtimme , sen åkte vi till elin k , sen lämna vi elin vid station , och sen drog ja och mickis hem till henne . mamma kom och hämta mig 6 så åkte vi till kallhäll men min brorsa också , vi skulle till min mammas kompis och äta där , hahah shiet vad kul man kan ha där . sen vid 9 så åkte vi å mamma släppte av mig vid gården där bea elin elin mickis ronnie ajje och massa va . så var vi där i flera timmar och vi träffa nåra blondiner som aldrig har vart här i väsby om ni tycker att jag är en dum blondin då ska ni se dom haha , gjorde lite saker med dom sen så var vi maassa vid grimbo till typ halv ett och måste bara säga att MICKIS OCH BEA NI ÄR FAN DUMMA I HUVET ! :D , sen kom alex och hämta mig å vi drog till donken där träffade jag dejan pålle fille och jenny  , och nu sitter jag här ska sova nu , imorn ska jag till stinsen med mamma jaja puuss och god natt

haha lite jag skrev men men.





det blev två bilder , en på laget och en på mickis och bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0