frågor och svar

Postat av: emma
är du bra på att sjunga? =)

svar: nja haha inte precis

Postat av: Du vet vem
jag tycker att du hade en god parfym lukt idag. Men var det verkligen parfym? :)

svar: jadu peter , det är ju din favorit

Postat av: amanda
är du sur på mig ? :(

svar: nej :)

Postat av:
varför har du utegångsförbud?

svar : lång historia

Postat av:
vem är M.L ?

svar: michaela larsson

Postat av:
varför röker du ?
 
svar: jag började för att jag mådde dåligt

Postat av:
hur många läsare har du per dag?

svar: hehe genomsnitt kanske 50 per dag bara -.-

Postat av:
är du slarvig eller ordentlig ? hihi

svar: klart man är ordentlig , nej men både och.

Postat av: Lina
vem av dina vänner gamla som nya sånna som du umgås med och sånna du har slutat umgås med har varit den mest förtroende? och vem känner dig bäst och vet mest om dig?

svar: eeh fattar inte frågan , men det finns många . 

Postat av:
är du vän med domenique & elin nu ??
hatar du dom inte längre??
du tyckte dom var störda förut, hur är dom nu???

svar:
vän och vän , elin bråkade jag aldrig med och domme är jag inte sur på men hon är inte förlåten.
nej jag hatar dom inte.
störda? har aldrig sagt det..


Postat av: amanda
smalaste i klassen ? rundaste? normalaste? HEHE

svar: peeter är rundast :) , nej men alla är väl som vanligt

Postat av:
vem är "habibi" ?

svar: danne

Postat av:
vad brukar du äta till frukost?

svar: brukar inte äta frukost

Postat av:
brukar du skolka?

svar: never

Postat av: linn

nu jävlar steffi ska jag vara lite rulig här (A),
*är du oskuld?
*älskar du mig?
*hur många har du varit tsm med?
*varför är du mycket finare än mig:O?
*varför fick du ta piersing(eller hure nu stavas) och inte jag :(?

svar:
haha linn

* yea i'm
* självklart
* har inte haft något seriöst
* jadu , vet inte tacka my parents :)
* för att ja älskar mina föräldrar ! :


Postat av: tara
varför älskar du mig så mycket älskling :D

svar: vet inte , det är bara så .

Postat av:
om du inte är oskuld, vem förlorade du den med då?

svar: fortf oskuld

varför är du så underbar av dig ? =( inte kul det är fett orättvist !!!!!!! puss

svar: ingen aning :)

Postat av: är du bra i skoan ?

svar: självklart

Postat av: Lo..
tycker du att du är mycket förändrad sen två år tillbaka ?

svar: haha ja , fråga alla jag känner .

Postat av:
vilka saknar du?
varför får du inte vara med mickis längre?

 svar:
 saknar?
 det har inte du med att göra


Postat av:
varför är du inte fjortis för?
hahah driver men svara på frågan :D:D <33

svar: haha vem vet :)






sådär hoppas ni är nöjda nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0