bloggar lite då och då

pågrund av dataförbud . men mobilen har jag fått tillbaka . ska berätta vad som har hänt .

igår
var ledig från skolan för att det var min morfars begravning . usch vad jag grät jag saknar honom :'( . kom till eds kyrka vid två och sen kom vi hem vid halv sex kanske . så behövde jag tänka på något annat så drog jag till grimbo och träffa mickis . det var nått disco för 6-7.or vi gården hahaha och vi kom ju såklart in :) . sen så kom wk ferman kakan krille malin bea och alla så drog vi till grimbo och tog det lugnt . och sen kom jag hem . och somna ganska tidigt eftersom jag skulle på cup

idag

vaknade vid halv nio så fixade jag mig och drog till kungsängen . hade samling där . så blev vi indelade i 3 grupper typ lag grön grå och orange så fick två grupper sepla och en grupp vila (?) i knoow konstigt men jaja jag spelade i grön och vi spela första matchen då vann vi med 18-10 mot handen . sen vila vi och dom andra spelade mot malmslätt typ och vann men 10 bollar tror jag sen spelade vi igen och vann mot kungsängen med 14-3 och efter den drog jag . duschade och sen direkt till mickis där domme va också . sen drog vi till grimbo eller gården och gjorde ingenting så kom det massa elin k elin h ronnie ajje wk och a . och nu sitter jag framför tv.n och har precis ätit ska upp halv sju imorn !! -.- . men men skriver när jag kan puuss puss


har inte kunnat lägga in nån bild så de blev en gammal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0