är på karolinska ( lääs )

usch igår var bland det äckligaste som har hänt mig . ska berätta.

var ju på handbollscup och såklart så gick vi till final :) . så mötte vi skånela f96 i a-final .
jag kommer inte ihåg så mycket men fick veta att jag hade blivit knuffad och slog huvudet i golvet och var avsvimmad . kom inte ihåg det . helt plötsligt satt jag på bänken och fattade inte vad som hade hänt .
fick minnesluckor . och jag såg ingenting heller allt blev suddigt . och jag var yr och skit .

kändes som om jag var blind uuusch... så vann vi tydligen matchen och så skulle vi få medalj men som jag sa så såg jag ingenting så felicia fick hjälpa mig upp på planen och jag fattade ingenting  , sen direkt efter åkte jag till ks me mamma å pappa . så fick jag ligga i något rum i en timme kankse och min syn hade kommit tillbaka påvägen till sjukhuset tuur . sen så skulle vi rönka mitt huvud och det var en KRAFTIG HJÄRNSKAKNING .

precis efter så spydde jag också sen fick jag sova över där och delade rum men en liten flicka , hon hade ramlat från ett träd och fått in en pinne rätt i huvudet å en bit in i hjärnan usch stackars henne . men sen fick jag inte äta något heller . och så skulle läkaren ta blodtryck hela natten så jag blev väckt säkert över 10 ggr . så vaknade jag vid 9 kanske och då låg jag och kolla på film med mamma . sen vid 10 så fick jag äta frukost hade inte ätit på 20 timmar så jag var inte lite hungrig . och sen kom läkaren in och sa att jag får åka hem idag och får inte träna på hela veckan och inte gå till skolan på några dagar , så ska bara ta det lugnt , pappa kommer och hämtar oss runt 2 .

så jag blir kvar här ett tag till . nu sitter jag i något ungdomsrum och tar det lugnt ska snart äta och sen när jag kommer hem så ska matilda komma till mig . hon sak berätta vad som hände och min pappa filmade ju matchen så tänkte kolla lite på vad som hände . men vi får höras när jag kommer hem puss




Kommentarer
Postat av: rebecca

Nej stackars dig älsklingen :(<333

2009-09-21 @ 18:43:03
URL: http://rebeccahorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla het unge du är stephi<333333

2009-09-21 @ 21:38:34
Postat av: Anonym

du är så jävla het:O<33333

2009-09-21 @ 21:39:48
Postat av: Anonym

jag hatar dig men ändå inte, du är en pussy, men de tar jag..!

2009-09-21 @ 21:41:31
Postat av: Anonym

vad snackar du om?

2009-09-22 @ 13:19:47
URL: http://missbrukat.blogg.se/
Postat av: Therese

stackare!

2009-09-22 @ 13:44:49
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Youth Novels by Sariiii

krya på dig!

hoppas att du mår bättre snart!

2009-09-22 @ 13:51:08
URL: http://sariiii.blogg.se/
Postat av: emil gustavsson

hahahahaha, va ba tvungen..:D

2009-09-22 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0