mys dag

drog ju på träning vid 7 och sluta åtta så ringde hanna mig och sa att ja skulle dra så, sen drog jag direkt hem och duscha och fixa mig sen direkt till södervik där hanna petra amanda felicia manga crille robin sanna och towa så chillade vi där och mange du suger på att skjutsa baby hahah ... sen drog han jag sanna och hanna till donken och åt sen direkt tillbaka, sen träffa jag min brorsa och hans kompis och satt med dom ett tag sen skulle alla dra helt plötsligt -.- . så ringde jag emelie och fick komma dit så var vi hos henne och snackade och kollade på film , har fan saknat att vara med henne, sen vid ett så kom min brorsa och hämta mig och nu sitter jag här och ska kolla på nån film så nu säger jag puss och god natt babes!..


hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0