home

haha lång dag ju , fast klockan är ju snart halv tio bara. drog till centrum och mötte bea,mickis,elin, chloé och natta så lämnade jag tillbaka ett par skor som ja köpte. sen drog vi och mötte kim och nån mer för att hämta en väst som någon skulle köpa sen in i centrum igen så kom hanna,amanda och felicia så satt vi inne i centrum ett tag och gjorde ingenting sen tog vi bussen till grimbo och loda där sen följde ja me chloé till bussen sen åt alla på Il poste, sen drog mickis och alla andra tog bussen till skälby hem till natta så hon kunde hämta pengar så drog vi till abbes och handla lite sen till södervik och spela fotboll hahahahaha.... sen kommer ronnie wk elin och mickis , lite problem där sen satt vi bara där och tog det lungt haha vilken humor man kan ...''INGEN SOMMAR UTAN RAGGA'' HAHAHA, jaja sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här, imorn vet jag inte vad som händer men vi får se skriver lite senare puuuuss

två bilder från usm. ( tog inga bilder så hittade nåra från en annans blogg )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0