hemma

sitter här med datan i knät och tar det lugnt, sitter och skriver lite med bell och märkte precis att vi är sjukt lika på ett sätt, inte utseéndet , en annan sak haha jaja.
fixade mig och tog bussen runt halv två till elkas där natta elin och bea va sen drog ja och elin hem till hennes pappa så bytte hon om och vi snacka lite sen drog vi tillbaka, gick till bk och åt, sen drog jag och elin hem till hennes mormor hahaha och va där ett tag sen skulle vi ta bussen till sigma men då passade jag på att dra hem eftersom jag ska på träning snart och imorn blir det kryssning sjukt kul haha
det blir cinderella, nån mer som ska åka den?
men nu ska jag äta see ya


klart man bjuder på bilden!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0