back från enköping

äntligen , är sjukt trött men jävligt kuul . haha

jag orkar inte berätta allt men vi var 40 st istället för 60 för massa hade hoppat av och sånt . sen hade vi fem träningspass och 4 matcher . och elin lördan var bääst riight hunny ? :) .... sen så sov vi i två olika rum och jag sov med massa kan inte alla namn haha men men sen lärde man känna lite folk , palle malin saga vickan och nåra fler . det finns inte så mycket att berätta hade sjuukt kul iallafall så bye bye enköping .
JUSTE MIN PAPPA FYLLDE ÅR I LÖRDAGS JU GRAATTIS PAPI !

och imorn ska jag träffa mickis jaja see ya

( det blev inga bilder , hade inte tid )


Kommentarer
Postat av: elin

ja , den va helt fucking underbar sötnos .. ! <3

2009-10-04 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0