vilken kväll asså....

började med att jag åkte till statoil och träffar mickis å bea och köper lite saker till dom sen drar vi till coop och handlar(?) hahah sen tog vi bussen från centrum till grimsta och var på gården ett tag, där trääffa vi elink sen kom elinh och ronnie. sen följde ja elin och mickis med bea till bussen.

 sen skulle vi möta Ajje och dom vid breddenskolan så ser vi massa folk där och sen sprang ajje och ronnie iväg och massa följde efter, det var tydligen bråk, nåra från smedby kom dit tror jag. nåra hade basebollträ och massa saker, nån hade blivit slagen i ansiktet, sen gick dom på en 96,a seriöst omoget -.-.... sen mötte vi ajje och ronnie sen drog ronnie och elinh, så gick ja mickis jeppe alex och ajje till bredden och där va massa, och b.... tror inte att du va helt nykter haha. de var calle charley oratil och många till. sen kom pappa och hämta mig o drog till donken där alex ( min brorsa) var med nåra och nu sitter jag här, ville vara ute lite längre men har match/matcher imorn på lidingö så va tvungen att komma hem ... men men god natt babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0