sitter på min brorsas rum

och gör ingenting , har pluggat lite
nu mår jag lite bättre iallafall tårar rinner hit och dit men jag klarar mig. skolan var väl som vanligt, jag var grym som volleyboll domare right boys?.
men men sitter och snackar med lite folk och sådär.
har lite planerat i veckan:

Måndag(idag): plugg
Tisdag: skola, läkarn x2, träning, plugg
Onsdag: skola, upplandsträning i Bålsta
Torsdag: skola, kanske match
Fredag: skola, Kemiprov, träning, kanske till elski på kvällen elr lördag morgon
Lördag: Sover hos elski
Söndag: kanske match





The fray - How to save a life


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha saknar dig, helgen kommer bli bäääääst :)<33

2009-11-17 @ 21:45:05
URL: http://rebeccahorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0