lång dag

drog till skolan och hade först mentorstid sen bild ( och pia du hatar mig!-.-) sen lunch och träningen blev inställd sen idrott no och sist spanska hahaha och vissa fattar varför jag är blondin right?...hahaha sen tog jag bussen hem och mötte elin h på bussen sen hem och städa lite... trååkigt jag vet sen direkt till stinsen var där med mamma i flera timmar.. mysigt! fick hem lite saker också:

GINA TRICOT:
JEANS LEGGINS 199KR 
VITT LINNE 99KR
SILVER ÖRHÄNGEN 79KR
EN KORT JACKA 299KR

VÄSKA 299KR - H&M
SVART HALSDUK 90KR - DEICHMAN SKO
NAVELPIERCING 79KR - UR & PENN

så det blev lite saker men nu ska jag plugga spanska prov imorn. ORKAR INTE!...

Mia Rose - don't forget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0