hemma

en lång kall dag haha. drog på träning vid 5 och sen vid halv åtta var det herrmatch skånela - djurgården och ni äckelfans som höll på djurgården vad tänker ni med? skånela förlora me nåra bollar sen drog lisa, elin, daniela, emma och amanda hem sen åkte amanda ( en annnan) hem med mig så bytte jag om och vi drog till södervik och träffa bellan hanna och petra sen drar amanda hem me bussen och sen drar bellan så sitter vi vid södervik och tar de lugnt så är det nåra omogna personer mittemot oss venne vilka de va men jaja sen kom matton mattsson alex orra och calle så stod där tills pappa kom och nu sitter jag här ska upp tidigt imorn och kolla på mammas kompis dotter, hon ska spela i smedgärs sen ska jag till märsta och sova hos elin, men men ska dra nu puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0