hanna: petra du vet väl att blonderingsmedel tar död på hjärnceller va? jag; va, gör det?

HAHAHAHAH som du sa minnen....
men men sitter här med felicia och chillar. haha hon sitter och lackar på allt och alla och såklart så dampar ja på min data så f*cking seg, vaknade vid halv åtta imorse och fixa mig å tog bussen till skolan sen vara tråkiga skolan som gällde, sen tog vi bussen hem till mig å nu sitter vi häär, ska kolla upp nån tobbe åt felicia...
HON ÄR LEDIG KILLAR, PASSA PÅ!
nej nu orkar ja inte skriva mer see ya babes



felicia babe


Kommentarer
Postat av: hanna elisabeth åsell

HAHA stephi minnnen för livet så jävla klockrent ..



jag: petra du vet att blonderings medel tar på hjärn celler ?

stephi kommer från ingen stans å bah , vah gör det ? HAHA

2009-11-02 @ 18:10:03
URL: http://hannaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0