fick inte många frågor så svarar nu..

Postat av: Anonym

HÄÄÄRLIGT MED FRÅGESTUND! :D NU SKA ALLA SOM JA LADDA MED FRÅGOR ;D :D

Vad tycker du om din navelpercing?
svar: älskar den :)

Är det sant att du försökte perca dig sjäälv? ;O
svar: haha ja

Vad gillar du för musik??
svar: typ allt möjligt

går de bra för dig i skolan?
klart att det gör... :D

har du nån kille på g nu då?
svar: hm vem vet?..

Hur går det med boy,sen överhuvudtaget?
svar: det går så bra så

DO YOU LIKE ÅSA MATTSSON???
svar: what do you think? ;ö

gjorde du nått riktigt coolt på höstlovet som ja inte vet om?? berätta om vad?! :O
svar: coolt och coolt , kryssning med bästa elin, sm osv


Postat av: Anonym

vad pratade du om med din mamma förut?
svar: kommer inte ihåg..

Postat av: tara

jag är bäst, visst är jag det?! (a)
och sen undrar jag.. varför älskar du mig så mycket? :D är det verkligen så mycket speciellt med mig? :) heheheheh ! älskar dig <3
svar: ööh vem är du :s , haha nej skojar bara ... jag vet inte det är bara så , och a du är så speciell.:)


Postat av: Amanda

1. har du haft sex?
svar: ne, oskuld

2. är du kär just nu?
svar: ingen just nu

3. vem är din bästavän?
svar: vet inte har många

4. hur gammal är du?
svar: 95.a

5. har du pullat?
svar: ....

6. ute eller inne kväll en lördag?
svar: klart att man är ute..

7. dricker du alkohol?
svar: nej

8. röker du?
svar: jag gjorde

9. hur länge höll dit längsta förhållande?
svar: har inte haft något seriöst :$

10. vad är dit mobil nummer?
svar: 073650****

hoppas du svarar på alla!
puss på dig, din blogg är bra <3 

Postat av: Anonym

eftersom ingen frågar så får välll jag.

men varför ville du ha tillbaka dom gamla tiderna förut?
svar: för att då var allt bra

bråkade du med ngn?
svar: nej eller inte nu längre

är domme förlåten?
svar: nja eller asså vi snackar och så, men träffas inte lika ofta längre.

är det bra mellan er?
Svar: a
 
vad hade hon gjort?
svar: något som du inte behöver veta..

Postat av: Anonym

varför kan du aldrig hålla tyst om en hemlighet?

svar: haha vet inte vad du snackar om, jag är en av de få som kan hålla hemligheter och ja jag kan ha sagt något som jag inte borde ha sagt men skulle aldrig avslöja en hemlighet..

Postat av: sofia karlsson
jag har tråkigt så kan fråga lite:D

visst är jag bäst? (a)
svar: det är klart sofia ..

hur lång är du?
hehe 1.60 :$

vad är ditt favoritplagg i garderoben? :D (haha..)
svar: mjukisbyxor ...

öh.. vart har du varit? asså typ thai och sånt:D
svar: menar du vilka länder? isf spanien, mallorca, västindien, finland och något mer ;)

vilken parfym använer du?
svar: vet inte vad den heter haha

hur gåre me boysen?;)
svar: jora de går bara bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0