får min data om tusen år typ -.-

den är kraschad så en mina föräldrar känner håller på och ''räddar'' bilderna  sen ska vi byta till en ny tror jag men jaja.

åkte med anna till station imorse eftersom vi skulle till älvsjömässan och ja den är för 8,or också. det var hur mycket folk som helst, gick runt me felicia hela dan och vi  fick hem typ 100 lappar om olika gymnasier. haha sen träffa man lite folk man kände också..
sen skulle vi ta tåget tillbaka så går jag och felicia efter allt folk men då kommer vi på fel sida av stationen?, så vår lärare kommer till andra sidan och säger till oss hahah. och sen vare tillbaka till skolan -.-, hade lunch matte och svenska bara sen kom mamma och hämta mig och skjutsa mig till centrum där felicia chloé och nåra till va sen gick vi till chloé och var där sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här, ska snart gå och plugga lite men jaja skriver sen kankse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0