äntligen ledig

alla datorer har varit uppt tills nu men säger bara skön helg haha ska berätta lite (mycket), en hel del skrivande asså.

Lördan: gick upp runt 9 och packade sen fixade jag lite sen skjutsa pappa mig ändå till tumba, fattade inte hur han pallade men men så mötte rebecca mig så drog vi in till henne och tog det lungt, sen skulle hon på match i lidingö så jag följde såklart med. när vi är påväg till hennes samling så säger dom att det bara finns en plats ledig? men nån hade hela baksätet typ haha jaja så åkte vi dit och jag hade paain i rumpan, satt på samma ställe i flera timmar,dom förlorade med 4 mål tror jag och rebecca fick inte ens spela dåååligt!!....sen hade vi ingen skjuts tillbaka så vi åkte från lidingö till tunnelbanan sen tåget från t-centralen det tog typ hundra år sen åt vi thaimat, och sen drog vi till station och tog bussen därifrån för att möta malin och nån pontus sen möötte vi flera och tog de lungt typ sen drog alla då satt jag malin och rebecca på en busshållsplats i evigheter för att vänta på nån david, sen när han kom drog vi till nån ludde och va där sen tog bussen hem, vi låg och kollade på film och den va asbra så somnar jag och när ja vaknar så har jag missat allt...-.-! somnade runt halv 3 kanske

Sönda: beccas mamma väckte mig runt 9 så gjorde hon frukost till mig (thank u), dom andra låg och sov så packade ja mina saker och så åkte jag med beccas låsatspappa till stan och mötte min pappa sen direkt hem och bytte om sen hämtade vi min mammas kompis dotter som skulle kolla, men iaf vi mötte kungsängen och förlora med 19-13-.- . men det gick ganska bra för mig ändå jaja så åkte vi förbi sibylla/mammas och hälsa på min brorsa (basse), sen när jag kom hem somna jag direkt i  min brorsas (alex) säng. sov i typ en och en halv timme sen hjälpte jag mamma att göra lussebullar. men men ska kolla på oth nu see ya


TRE DAGER, TRE BILDER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0